Zatvori

PROMIJENI POZADINU

Izaberi pozadinu koju želiš na 1klik-u!

Zatvori

REGISTRIRAJ SE BESPLATNO

PRIJAVI SE

Zaboravili ste lozinku?
 

Business klinika

Business klinika je centralno mjesto za poduzetnike gdje možete pronaći konkretna rješenja različitih poslovnih izazova, s naglaskom na prodaju, procese i vođenje poslovanja.
  • Praksa i mjerenja su mi pokazala kako 80% upita za uslugom započinju jednom od varijacija pitanja oko cijene: Koliko XYZ košta? Za koliko novaca se može dobiti XYZ? Kolika je ... Read More

  • U razgovoru sa stotinama i stotinama poduzetnika na temu kako im ide vođenje biznisa te kakav imaju stav prema prodaji, došao sam do zaključka da postoje tri kategorije: Prodaja fuj, ... Read More

  • Na traženje pomoći kako se pozicionirati kao guru, evo formule koju možete pratiti i uspješno prodati sebe kao “onog koji će im pomoći”. Vjerojatno se pitate zašto vam se dešava ... Read...

  • Kako se nosite s kritikama? Ono kada vam tržište / zli pojedinci / potencijalni klijenti / klijenti najčešće poruče anonimno: bilo je dobro, no ne vrijedi tih novaca koma, loše, ... Read More

  • … jako sam zainteresiran za vaše rješenje i sve tri ponude su mi interesantne, no ne mogu se odlučiti koju od opcija da odaberem. Puno bi mi pomoglo kada biste ... Read More

  • Tamo davne 1966. godine snimljen je jedan od western klasika pod nazivom Dobar, Loš, Zaoo tri lika koji žele otkriti gdje je zakopana lova. Film kao film je odličan i svakako ... Read More

  • Za izreku iz naslova ste zasigurno čuli, no jeste li razmišljali kako je ona u isto vrijeme izvor velikih poslovnih problema? “Zdravo za gotovo” smatramo situacije koje će se dogoditi prema...

  • Famozna izjava nakon koje mnogima potonu sve lađe, snovi i projekcije da će uspostaviti novi poslovni odnos je “nismo zainteresirani!”. “Nismo zainteresirani” spada u uobičajene prodajne...

  • Jeste li jedan od onih poduzetnika koji u nastupu prema svojim klijentima, potencijalnim klijentima, djelatnicima, dobavljačima i ostalim sudionicima biznisa štuje kult “ekstremne uljudnosti...

  • Znate li za teoriju crnog labuda te zašto je ona bitna u biznisu i kako se ispravno postaviti prema njoj? Puno pitanja koja traže odgovore, pa krenimo redom. Ljudi su ... Read More The post Teorija...

  • U prodajno / demonstracijskom procesu uobičajena je rečenica koju nam izgovara ili “izgovara” potencijalni klijent – “Nisam još spreman…”: za odlučiti da krećemo u suradnju da...

  • Među uspješnim tehnikama stvaranja kredibiliteta i povećanje percipirane vrijednosti (uh kako ovo dobro i pametno zvuči) je famozna horror story ili po “naški” horor priča. Tehnika se...

  • Mike Tyson, poznati boksač s kraja 80-ih godina prošlog stoljeća izjavio je sve i svašta u svojoj karijeri ali jedna od tih izjava u zadnje vrijeme legne baš super (kao ... Read More The post...

  • Naslov današnje BK newsletter spada u klasike prodajnih vještina koji i dan danas odlično funkcionira. Sjećate se kada ste… … za paketić žvaka trebali izbrojati 5 kn, a danas… … ... ...

  • Prodajna tehnika (da ne kažem trik) koja se dosta često koristi na neprikladan način, često se vrti oko famoznog “žao mi je što…”. Uobičajeno (i krivo) je da sa “žao mi je ... Read...

  • Loš (krivi) tajming Uobičajeni prodajni prigovori iz kategorije “lošeg tajminga” su: ne možemo sada pričati, pošaljite nam poruku trenutno nismo dostupni, možda kasnije hajde se javite za x...

  • Jedna od većih misterija s kojom se suočava uobičajeni poduzetnik je odgovor na pitanje –zašto mi tržište ne reagira na marketing / prodaju / popuste / akcije? Uslijed tako postavljenog...